1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The knife cuts cheese easily…

"The knife cuts cheese easily."

Çeviri:Bıçak peyniri kolayca keser.

September 23, 2014

17 Yorum


MetinAkbul

neden the kullanmuyoruz


Viforvendetta

olabilir, raporlarsan eklerler.


bahadirgurdal

"... the cheese" daha doğru olmaz mı? Peyniri diyerek belirtme eki kullanmışız.


beyhan-def

Ama orda bütün peynirleri mi yoksa sadece o peyniri mi diyor bilmiyoruz


AhmetSaidN

Easy kolay demek, easily kolayca demek. Yani farklı kelimeler. Easily derken hem kolay hem zahmetsiz hem de hızlıca anlamları var ama kolay daha sığ bir anlatım. Kalkıpta kolayca yerine kolay yazarsanız anlam değişmez ama adamın kullandığı anlatımı daraltmış olursunuz. Oysa ki arkadaş ne kadar da samimi yazmış "kolayca" diyerek. Anlatımını pekiştirmiş. Üzmeyelim arkadaşı "kolayca"yı kabul edelim lütfen (:


bekiruysal19

Kolay keseri kabul etmemesi neden


emresk17

Easily zarfi kullanilmis yani kolayca anlami katmis


emir646527

Cok gıcık "kolay keser" kabul etmemesi


VOLTAJCI

Basitçe de olmalı


SERTAZMUTL

Kolay kelimesini kabul etmiyor çünkü cümlede kolay kelimesi yok. O zaman elma yerine armut yazalım. Nasıl olsa ikisi de meyve.


gkalpfer

Kolay easy, kolayca easily demek türkce çevirisinde easily e kolay ı da kabul etseydi bu kelimeyi yanlış öğrenecektik ve ben bunu eleştirirdim ama kabul etmeyerek doğru yolu bulmam sağlanıyor amaç burada geçmek yanmamakmı, ingilizceyi layıkı ile öğrenebilmekmi?


osmandede3

bıçak kolayca peynir keser kabul ediliyor


BerkayErde1

Kolayca olması şart mı? Kolay dediğimizde anlam değişmiyor ikiside kabul edilmeli.


Apgates

Bıçak peyniri kolay keser deki sadece 'ca' koymadım diye mi? - Anlamıyorum


burcuut42

Bu bıçak desek olmaz mı


Burak955960

This knife diye başlaman lazım. 'The' burada belirteç olarak kullanılıyor.


osmandede3

this knife .......

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.