Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The ducks"

Çeviri:Ördekler

4 yıl önce

32 Yorum


teemo61

dogs gibi soyluyo

3 yıl önce

S.B_28

ben de öyle duydum. the dogs yapmıştım yanlış oldu the ducks diyormuş.

3 yıl önce

elmira697329

Dogs köpekler demek

2 yıl önce

CTongucoglu

Nasıl Söyliyecekti?

3 yıl önce

yigit1397

hem "THE" var hem de "ÇOĞUL" yazmışlar

3 yıl önce

Kemalaymaz3

The bildiğin şey veya şeyler için kullanılıyor. Genel anlamda ördeklerden bahsederken the kullanmazsın ama misal önündeki, bahçendeki veya sahip olduğun ördeklerden falan bahsederken the kullanırsın tekil veya çoğul olması fark etmez

3 yıl önce

Oduncu111

Aynen mantıklı.

2 yıl önce

ilayda.2003

Belirtme kavramı

3 yıl önce

simay2007

sonuna s harfi gelince sanki bir yılan ördekler dermiş gibi oluyor. duckssssssss

2 yıl önce

EyllDurma

Cok komiksin hahaha

8 ay önce

AsudeAslan

Oradaki " the " kelimesi hiçbirşeye yaramıyor . Boşuna konulmuş gibi birşey. ( Lütfen cevap veriniz. )

2 yıl önce

hasan927166

Aynen inci

1 yıl önce

gkyz11

the bir seyi belirtiyo ama siz sadece ördek yazarsanız yinede kabul eder

1 yıl önce

Azra522457

Bence bu uygulama güzel ama testin bazen sonlarına doğru gelirken ekran donuyo ve en baştan başlamak zorunda kalıyorum ama genede güzel bir uygulama tavsiye ederim.

1 yıl önce

sevda820689

çoğuldarda the kullanılmaz diye biliyorum ben

1 yıl önce

Fidan877794

mən ördəklər yerinə ordekler yazdım, qəbul etmədi. məncə burada elə də bir yanlış yoxdu

1 yıl önce

SinirliHatun

Duck kaz anlamınada geliyor mu?

10 ay önce

furkanyaln989587

Hepinize katılıyorum

8 ay önce

aysegul631031

qnjk

6 ay önce

Kamil347684

The kullanmayı öğrenmem gerekiyo her yerde karşıma çıkıyor

2 ay önce

Ahmet164068

Dogs anladım

4 hafta önce

Melikesena2005

Bu sorudan önce " the dog" dedim köpekler diye kabul etmedi. Şimdide ördekler diye kabul etmiyo.

2 yıl önce

tuanapalali

Yazi da var niye inatlasiyosunuz yazi onunuzde dururken :-*

2 yıl önce

incikin_
incikin_

Aynı soru farklı şekillerde çıkabiliyor. Bazı kullanıcılar çeviri, bazıları dinleme, bazıları konuşma egzersizi şeklinde karşılaştı muhtemelen. Bu nedenle tartışma bölümünde böyle karmaşa oluyor:))

2 yıl önce

elifsla951259

Ben yanlis ywzdim

1 yıl önce

suayipsayg

THE SAHİPLİKTE KULANILIR AMA DUCKS DEMİSLER SÖYLE YAZSAKTA OLUR BEN ÖRDEKLERE SAHİBİM

1 yıl önce

MertKarama9

Nesne veya "O" diye işaret edeceğiniz her kelime önüne "The" eki alır.

-The nın asıl anlamı (-i,-ı ...) Veya cümleye göre (-dır,-dir ...) dir.

1 yıl önce

enestulay

iyi de the diyor

3 yıl önce

ilayda.2003

The belirtme kavramıdır

3 yıl önce

MeltemiboA

I

3 yıl önce

anil959653

Diksiyonu gayet guzel ayarlamislar iyi dinleyin

2 yıl önce

beyzanurlcak

ben bir ingilizce dahisi olarak bu soru doğru çünkü yazıdığı kelimeye basın cevap zaten çıkıyor

2 yıl önce