1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "The boy did not go to church…

"The boy did not go to church."

Traducere:Băiatul nu a mers la biserică.

September 23, 2014

9 comentarii


rodica809325

"Baiatul nu a fost la biserica" de ce nu este corect?


Antonia208959

Nu ai verbul "a fi" ai verbul " to go"


GigiBigi

Si totusi, in limbajul cotidian, se foloseste si forma "a fost" cu semnificatia "a mers", nu neaparat cu sensul de "a fi".


bitzu61

Băiatul n-a mers la biserică


SorinelHonest

Deci cand se folosește "did",nu folosim și "went".


BenYoung84

Da. Numai un verb poate fi influențat (trecut). Al doilea verb trebuie să fie un infinitiv.


Peach2500

Nu e capitolul Trecut 2? Ar trebui sa fie corect "went".. in fine.


MariaLucia871509

Am scris corect,doar ca am despartit in silabe cuvantul biserica

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.