"The boy did not go to church."

Traducere:Băiatul nu a mers la biserică.

September 23, 2014

8 comentarii


rodica809325

"Baiatul nu a fost la biserica" de ce nu este corect?

June 22, 2015

Antonia208959

Nu ai verbul "a fi" ai verbul " to go"

February 8, 2016

GigiBigi

Si totusi, in limbajul cotidian, se foloseste si forma "a fost" cu semnificatia "a mers", nu neaparat cu sensul de "a fi".

August 8, 2017

bitzu61

Băiatul n-a mers la biserică

September 23, 2014

SorinelHonest

Deci cand se folosește "did",nu folosim și "went".

March 2, 2017

BenYoung84

Da. Numai un verb poate fi influențat (trecut). Al doilea verb trebuie să fie un infinitiv.

March 21, 2019

AnaDeku2004

Nu e capitolul Trecut 2? Ar trebui sa fie corect "went".. in fine.

December 17, 2017

SilviaTica1

what is wrong?

June 15, 2019
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.