"Eu citesc o carte în timpul mesei."

Traducere:I read a book during the meal.

September 23, 2014

3 comentarii
Această discuție este blocată.


LarisaDm

Ce e in neregula cu "while", ma rog?


fantomitzah
  • ”în timp ce” se poate traduce prin ”as” sau ”while” și după trebuie să urmeze o acțiune (un verb).
  • ”în timpul” se traduce prin ”during” și după trebuie să urmeze un substantiv, de exemplu ”în timpul [nopții/vacanței/plimbării/micului dejun]”.

Nicolae930726

Ma darr cand folosim articularea si cand nu? Ba e cu the ba e fara...care este regula?

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.