1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Bărbați și femei"

"Bărbați și femei"

Traducere:Men and women

September 23, 2014

23 de comentarii


www.JC.md

nu înţeleg, atunci cum va fi scris bărbaţii şi femeile


fantomitzah

”the men and the women” = ”bărbații și femeile”


Danut523838

De ce "barbatii" il accepta ca scriindu l doar man


Oana514989

Lipseste pluralul


fortniteA.I.M.78

Înțelegi Și la mine la fel


VeliceaDum

Am scris corect si imi spune ca e greșit


reginaromei2021

și mie la fel mai am doar o viață


carcudenis3

Raspunsul meu este corect da spune ca nu e


CROITORUIA

Înseamnă ca ai scris gresit.


Cristina5306

Exact! Mereu se întâmplă asta


Mihaiiiiiiii

Dar am scris bine și îmi pune greșit


GabrielaMa101157

Pronuntia suna ciudat pentru barbat :se aude "emen"


Mi7jL1

Nu înteleg ce nu e bine...!

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.