1. المنتدى
  2. >
  3. الموضوع: English
  4. >
  5. "كل اتفاقية مستحيلة."

"كل اتفاقية مستحيلة."

الترجمة:Every agreement is impossible.

September 23, 2014

12 تعليقًا


DrsBibah

هالو كيتي الاطفال في نعمة و سعادة يا رب ييسرلكم الامور و زيادة في كل احبابك


samah1417

every impossible agreement !! ليه غلط


hadi949

صحيح ومش صحيح .. :)

الجملة فوق المفروض أنها تامة ، وجملتك ناقصة .

الجملة المفروض أنها تعني : كلُ اتفاقيةٍ مستحيلةٌ .

جملتك : كل اتفاقيةٍ مستحيلةٍ ...


amir.yahyaoui

لكنها ليست مشكولة :/


sbaabomako

لا الجملة صح


sbaabomako

يعني العبارة صح انت غلط


Amira.Amy

why it is not convention instead of agreement


cheiba

التطبيق يحتاج تحديث convention هى agreement ولا انا الغلطان


wWLc14

مممممممممم


WDKO18

Since now , I consider that every agreement is impossible with me

تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.