"كل اتفاقية مستحيلة."

الترجمة:Every agreement is impossible.

منذ 4 سنوات

5 تعليقات


Amira.Amy

why it is not convention instead of agreement

منذ 4 سنوات

samah1417

every impossible agreement !! ليه غلط

منذ سنتين

hadi949
hadi949

صحيح ومش صحيح .. :)

الجملة فوق المفروض أنها تامة ، وجملتك ناقصة .

الجملة المفروض أنها تعني : كلُ اتفاقيةٍ مستحيلةٌ .

جملتك : كل اتفاقيةٍ مستحيلةٍ ...

منذ سنة واحدة

moharock

صحيحة

منذ سنتين

cheiba

التطبيق يحتاج تحديث convention هى agreement ولا انا الغلطان

منذ سنة واحدة
تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.