Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"Αν φας το μεσημεριανό μου, θα φάω το βραδινό σου."

Μετάφραση:If you eat my lunch, I eat your dinner.

πριν από 4 χρόνια

5 σχόλια


BabyDinaki

Παιδια κανονικα θα επρεπε να ειναι ( If you eat my lunch , i WILL eat your dinner )

πριν από 3 χρόνια

2Ilj2

Συμφωνώ μαζί σας

πριν από 3 μήνες

AlejandroR666
AlejandroR666

I don't understand why φάω instead of τρώω. Can't it be Αν τρως το μεσημεριανό μου, τρώω το βραδινό σου? Ευχαριστώ !

πριν από 4 χρόνια

starbuck32123
starbuck32123

I think so. I don't think that they mean the same thing.

πριν από 4 χρόνια

Taniathasta
Taniathasta

''If you will eat my lunch, I will eat your dinner''?

πριν από 2 μήνες