"She wants the cheese."

Traducere:Ea vrea brânza.

September 24, 2014

19 comentarii


MyRoxanne

Cheese inseamna cascaval

September 24, 2014

EduardAndr3

Si branza

September 30, 2014

vieruilinc

Ai dreptate

November 25, 2015

FlorinVisa1

Cheese=branza,cascaval!

February 5, 2015

stefanut12

inseamna si branza

August 16, 2016

MihaelaCri255784

Mai înseamnă si brânză.☺

July 23, 2017

Stefy2006

Ar fi fost corect"Ea dorește brânza."?

March 12, 2015

dintosul

Da ar fi corect

April 17, 2015

AurelStp

Asa am scris si a fost corect

November 1, 2015

IlincaGrui

Nu lipseste ,,ea"

May 7, 2015

damarisuca

eu am scris"ea doreste cascaval" si mi-o dat ca nu e bine... unde am gresit?

May 11, 2015

AurelStp

Nustiu eu am lafel doar ca am scris branza

November 1, 2015

fantomitzah

Este greșit pentru că nu ai articulat hotărât: ”Ea dorește cașcavalul”.

June 8, 2015

tnasedaria

She = Ea ,daca intelegi asta nu o sa gresesti.

February 4, 2016

vieruilinc

Eu am scris"Ea isi doreste cascavalul"Si mi-a pus ca e gresit pt ca am pus "isi".E o porcarie.

November 25, 2015

Andybrumea

Ba frate voi aveti ceva cu oameni si cascavalul si branza

October 27, 2018

LudmilaRus1

She wants the cheese

April 24, 2017

LudmilaRus1

Wants inseamna vrea

April 24, 2017

AndreeaIug6

E bine sa vrei

November 28, 2017
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.