"She wants the cheese."

Traducere:Ea vrea brânza.

September 24, 2014

19 comentarii
Această discuție este blocată.


MyRoxanne

Cheese inseamna cascaval


FlorinVisa1

Cheese=branza,cascaval!


stefanut12

inseamna si branza


MihaelaCri255784

Mai înseamnă si brânză.☺


Stefy2006

Ar fi fost corect"Ea dorește brânza."?


dintosul

Da ar fi corect


AurelStp

Asa am scris si a fost corect


damarisuca

eu am scris"ea doreste cascaval" si mi-o dat ca nu e bine... unde am gresit?


AurelStp

Nustiu eu am lafel doar ca am scris branza


fantomitzah

Este greșit pentru că nu ai articulat hotărât: ”Ea dorește cașcavalul”.


IlincaGrui

Nu lipseste ,,ea"


tnasedaria

She = Ea ,daca intelegi asta nu o sa gresesti.


vieruilinc

Eu am scris"Ea isi doreste cascavalul"Si mi-a pus ca e gresit pt ca am pus "isi".E o porcarie.


Andybrumea

Ba frate voi aveti ceva cu oameni si cascavalul si branza


LudmilaRus1

She wants the cheese


LudmilaRus1

Wants inseamna vrea

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.