1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "The girl walks."

"The girl walks."

Traducere:Fata se plimbă.

September 24, 2014

22 de comentarii


Anamaria763834

Fata se plimba sau fata merge


Deni159613

Ma ajuta cineva???


nemtoc

Verbul se traduce "merge" dar in lista nu ai asa ceva... Ciudat


Miruna451761

Pt ca merge = se plimba


NICOLETA831060

Walks/walk nu inseamna a merge? Adica traducerea corecta nu ar trebui sa fie FATA MERGE?


Miruna451761

Nu e aceasi chestie merge = se plimba


andrianneg1

Sa Woo kaxxa aa#


Deni159613

De ce se pune la la verb s???


KittyChesh3

La persoana a III-a, nr. singular se pune terminatia -s,-es,-ies

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.