"Thegirlwalks."

Traducere:Fata se plimbă.

acum 4 ani

26 de comentarii


larisadiana

E corect

acum 3 ani

larisadiana

Da

acum 3 ani

CiprianCri5

Ff

acum 1 an

CiprianCri5

R

acum 1 an

CiprianCri5

F

acum 1 an

Anamaria763834

Fata se plimba sau fata merge

acum 3 ani

Alexandra221831

Exact

acum 3 ani

catalinivan

corect

acum 4 ani

Deni159613

Ma ajuta cineva???

acum 2 ani

vasilegeor4

Ok

acum 2 ani

leonarcis10

corect

acum 2 ani

nemtoc

Verbul se traduce "merge" dar in lista nu ai asa ceva... Ciudat

acum 1 an

Alexandra988408

Ok

acum 1 an

NICOLETA831060

Walks/walk nu inseamna a merge? Adica traducerea corecta nu ar trebui sa fie FATA MERGE?

acum 1 an

Deni159613

De ce se pune la la verb s???

acum 2 ani

KittyChesh3

La persoana a III-a, nr. singular se pune terminatia -s,-es,-ies

acum 2 ani

Matei384392

Pa este girl's

acum 2 ani

Iulia743207

Corect

acum 1 an

IndiraSinghRo

OMYF

acum 1 an

celia.cuteanu

De ce nu e corect fetele merg?

acum 3 ani

Alexandra221831

DEOARECE nu este,,THE GIRLS WALKS

acum 3 ani

iustina2003

Nu merge si "Fetele merg"?

acum 3 ani

Alexandra221831

Nu deoareca nu este ,,the girls walks"ai înțeles

acum 3 ani

DeeaIngerasha

De ce nu e corect "fetele merg"?

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

”The girls walk.” = ”Fetele merg.”
Aici aveai singularul, nu pluralul.

acum 4 ani

Teodora237559

Nu este corect pentru ca ,,girl" nu se termina cu ,,s".

acum 2 ani
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.