1. المنتدى
  2. >
  3. الموضوع: English
  4. >
  5. "لقد طوَّرنا سيارة."

"لقد طوَّرنا سيارة."

الترجمة:We have developed a car.

September 24, 2014

15 تعليقًا


alithephantom

"we developed a car " المفروض تكون صح برضه


Dreamchase20

غلط لان زمن الماضي البسيط لازم نضيف له وقت محدد هما صح اما طالما لم نضيف وقت محدد يبقي نستخدم زمن المضارع التام have or has +p.p


FadyAly

بقول كده برضه


HebaSaid3

ليه enhance غلط؟


FaroukZeino

تعني تعزيز أو تحسين


ehab.1482

we have improved a car


MuhammadAb791653

طب ليه have devolped غلط


FarougAziez

We have evolved a car ? what's the wrong?


HellsingK.

We have upgraded the car ? Why is this one wrong ?


Rahma_abaza

Upgrad تعني ترقية وليس تطوير


HadelTala

لازم تكون we developed a car الصح


Rashjmbw

مرات اجاوب صح و تغلطوها لي


Ikram4223

يمكن تكون we developed a car


ayushaty74

♤ لۛا ּتيــۧــأسۜ أبدًا Neverᶰᵉᵛᵉʳ Giveᵍᶤᵛᵉ Upᵘᵖ ♧♣ https://t.me/joinchat/AAAAAFFtf29BQ_GEyIjs8g


amira912593

"We dveloped a car " normalment hka !!! ☹☹

تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.