1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "The men read."

"The men read."

Traducere:Bărbații citesc.

September 24, 2014

28 de comentarii


paulic6

Am scris ,,Barbati citesc ,,si


delia877837

Si la femeie e tot la fel women inseamna femei si woman inseamna femeie


MariaAlexa558865

Am dovada.. o captura de ecran. Men care inseamna barbati. Propozitie: The man read. De ce la corectare a pus Oamenii citesc! People ce inseamna? Maimute? :))) cimpanzei? Nu stiu eu atat engleza. Cineva sa fie bun si sa explice si la necunoscator! :)))


Tania422332

Man inseamna oameni ? Eu credeam ca inseamna barbat !


Adriana588253

"The man read "nu poate insemna barbatii citesc.este la singular


roxana9718

Am scris ,, barbatul citeste,, , dar nu a fost corect fiindca trebuia ,,barbatii'' si totusi ,,s'' de plural nu apare!!!


dilez

"man" = "bărbat"
"men" = "bărbați"

I / You / We / They read
He / She / It reads


Teo.Oreo

Man-barbat Men-barbati


Ely_Super10

Era men cu e deci plural fi si tu atenta man e la singular


Adrian881553

Ely_Super10 nu îi mai explica că asta nu știe de plural și singular dăca nu știe asta nu știe nici ce înseamna plural și singular ,nu știe nici de plural și singular și nici nu știe când se pune pluralul și singularul.


iulia516

roxana9718 tu nu şti că la plural man devine men?


CamiG.1

Eu am scris din greseala baieti citesc. Cum poate fi men Baietii?


Andreea75685

Prima oara eu am scris barbatii citesc


Andreea75685

Dar eu am zece ani , voi ce scuza aveti


Rafael423145

Si eu la fel abia ca in clasa a patra am inceput sa facem engleza


Radika11

Am scris barbati citesc si a spus ca e gresit a spus uameni citesc


CristiBaci1

Am pus bărbații adică men


dododododo3

Man=barbat Men=barbați Human=om Humans=oameni


InimaKitty

Nu inteleg men=oameni?


PDady

Cand se scrie man sau men ca la pronunțare nu vad nicio deosebire?!


IleanaGrig4

Nu pronunta corect deloc


DeeaObreja

Jfhfhjudjjf fjjcjhfhfbu

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.