1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Do not miss this opportunity…

"Do not miss this opportunity!"

Çeviri:Bu fırsatı kaçırma!

September 24, 2014

16 Yorum


samurayulus

"Bu fırsat kaçmaz" olmaz mı?


bilgekaganylmz

This opportunity doesn't miss


feritkemal

cümle de ''you'' yokken nasıl ''bu fırsat kaçmaz'' değilde ''bu fırsatı kaçırma'' oluyo acaba


omeryusuftopcu

Don't başa geldigi için olumsuz emir cümlesi = 2.tekil Fırsat kacmaz = 3.tekil


nunipew

miss kaçırmak demek, do not miss de kaçırma demek, you ya gerek yok


cevatim

Firsatlari kaybetmek diye de turkcede kullanilir. Bu nedenle bu firsati kaybetme diyede kabul edilmeli.


halilky

fırsat tepmek yanlış değil


batuhanbalta

fırsat kaçtı nası olur


AliEmreK.

"Opportunity is missed." Olması lazım


Okaygin

fırsat kaçırıldı olur o zamn


AliEmreK.

Doğrusu ne o zaman?


nfjj10

Opportunity is missed diye bir cumle yoktur. İs + ed nasil ekliyorsun


Enessezer97

do not mess this opportunity?


veyseleren

Do not mass this opportunity diye anladım


postitme

"Bu fırsat kaçırılmaz" olmaz mi?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.