"Hogy kezdjünk?"

Fordítás:How to begin?

4 éve

14 hozzászólás


pinyooo

ez nem jó? how do we start?

4 éve

mobilport

Azt irtam es elfogadta

3 éve

miskei
miskei

Gondolom, ez egy beszólásos hiányos mondat. Nem hiszem, hogy ilyen mondatok sokat segítenek a nyelvhasználat fejlesztésében, de a szivecskék elvesztése legtöbb esetben garantált.

4 éve

JnosJo

Véletlen azt írtam: "Where do we begin?" Ezt elfogadta. Miért?

3 éve

B-lapo
B-lapo

Miskeinek igaza van! Rohadt életbe' és is elvesztettem egy szívecskét!

4 éve

XBudai

how shall we begin? (nem jó?)

4 éve

Jagger05
Jagger05

Szerintem az is jó ugyanúgy, mint az, hogy: How shall we start?

3 éve

bubu57

az ilyenek csak szívatásért vannak szerintem és nem csak ezek

4 éve

umisu

nincs semmi szívatásért!

ha nem jó valami, vagy el kellene fogadni mást is akkor be kell küldeni

egyszer csak kijavítják...

3 éve

Horvathzoli

How do we start? Ezt én is beszívtam...

3 éve

BerkesSndo

Miert nem jo: how do we begin it

2 éve

Jagger05
Jagger05

Mert az azt jelenti, hogy: "Hogy kezdjük?"

2 éve

BerkesSndo

Igen ez az eredeti mondat is. Nem értem

2 éve

Jagger05
Jagger05

Nem ez az eredeti mondat.

2 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.