1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "Ένα γεύμα"

"Ένα γεύμα"

Μετάφραση:A meal

September 24, 2014

10 σχόλια


lewntsakal

Εγω απαντησα a dinner και το πηρε λαθος ενω ειναι σωστο!


glavkos

Το dinner είναι το δείπνο ή το βραδυνό. http://www.wordreference.com/engr/dinner


Soympali

Γιατί δεν είναι σωστό το ''lunch"?


D_..

Lunch είναι το μεσημεριανό.


Nasia982033

Γιατί το Lunch δεν είναι γεύμα????


MarsTheSoap

Παρακαλώ, δέιτε τις απαντήσεις που έχουν δοθεί παραπάνω στο ίδιο ερώτημα.

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.