"Ένα γεύμα"

Μετάφραση:A meal

πριν από 4 χρόνια

9 σχόλια


lewntsakal

Εγω απαντησα a dinner και το πηρε λαθος ενω ειναι σωστο!

πριν από 4 χρόνια

glavkos
glavkos

Το dinner είναι το δείπνο ή το βραδυνό. http://www.wordreference.com/engr/dinner

πριν από 4 χρόνια

dimDeKo

Εγω απαντησα lunch http://www.wordreference.com/engr/lunch

πριν από 3 χρόνια

gsmantatata

Νόμιζα ότι το dinner είναι το σωστό

πριν από 3 χρόνια

EliasLivadaras

Κι εγώ lunch και το πήρε ως λάθος

πριν από 3 χρόνια

Soympali

Γιατί δεν είναι σωστό το ''lunch"?

πριν από 2 χρόνια

D_..
D_..
Mod

Lunch είναι το μεσημεριανό.

πριν από 2 χρόνια

Rafael591927

Έγραψα lunch και το δέχεται ως λάθος, εαν έκανα λαθος ποια η διαφορά lunch meal ? Ευχαριστώ.

πριν από 3 εβδομάδες

MarsTheSoap
MarsTheSoap
Mod

Το lunch και το dinner που προτείνουν παραπάνω είναι συγκεκριμένα γεύματα: breakfast = πρωινό, lunch = μεσημεριανό, dinner = βραδινό. Η λέξη meal σημαίνει "γεύμα" γενικά, και μπορεί να αναφέρεται σε οποιοδήποτε από τα άλλα τρία. Με άλλα λόγια και το πρωινό και το μεσημεριανό και το βραδινό είναι "γεύματα", αλλά το "γεύμα" από μόνο του δε σημαίνει απαραίτητα μόνο μεσημεριανό (lunch), γι' αυτό κι εδώ το lunch παίρνεται ως λάθος.

π.χ. Lunch is the most important meal of the day = Το μεσημεριανό είναι το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας.

Ελπίζω να βοήθησα.

πριν από 3 εβδομάδες
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.