"Ένα γεύμα"

Μετάφραση:A meal

September 24, 2014

10 σχόλια


lewntsakal

Εγω απαντησα a dinner και το πηρε λαθος ενω ειναι σωστο!

September 24, 2014

glavkos

Το dinner είναι το δείπνο ή το βραδυνό. http://www.wordreference.com/engr/dinner

September 24, 2014

Soympali

Γιατί δεν είναι σωστό το ''lunch"?

July 1, 2016

D_..
Mod

    Lunch είναι το μεσημεριανό.

    July 1, 2016

Nasia982033

    Γιατί το Lunch δεν είναι γεύμα????

    April 17, 2019

MarsTheSoap

    Παρακαλώ, δέιτε τις απαντήσεις που έχουν δοθεί παραπάνω στο ίδιο ερώτημα.

    April 17, 2019
    Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.