A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Our shirts"

Fordítás:Az ingeink

4 éve

8 hozzászólás


gorzas

Ingünk. Miért nem jó? Nem hangzik jobban mint az "ingeink"

4 éve

HegiBali

A válaszod azért nem jó, mert a shirts szó az többes számban van, vagyis ingek. Ebből következik, hogy ha többen vagyunk, vagyis mi (our) akkor mindegyikünknek van egy egy inge, azaz ingeink. Az ingünk azt jelenti, hogy többünknek van összesen egy darab inge. Ez itt olyan mint a viccbeli egyenruha. Egyen ruha, a többi nézi. Jó tanulást!

3 éve

JuliaNagy1

Az új szónál a következő jelentéseket sorolta fel: póló, ing, trikó. Akkor most mi az igazi ??

4 éve

AnitaFlp2

ing!

3 éve

botijazminka

Az ingeink

2 éve

Kalmanduo

"mi ingeink" miért nem jó?

2 éve

Tibor1970

Mi ingeink miért nem jó?

2 éve

K.Zsofika

Ez nagyon hülyén hangzik.

2 éve