A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Our shirts"

Fordítás:Az ingeink

0
3 éve

8 hozzászólás


gorzas

Ingünk. Miért nem jó? Nem hangzik jobban mint az "ingeink"

1
Válasz3 éve

HegiBali

A válaszod azért nem jó, mert a shirts szó az többes számban van, vagyis ingek. Ebből következik, hogy ha többen vagyunk, vagyis mi (our) akkor mindegyikünknek van egy egy inge, azaz ingeink. Az ingünk azt jelenti, hogy többünknek van összesen egy darab inge. Ez itt olyan mint a viccbeli egyenruha. Egyen ruha, a többi nézi. Jó tanulást!

2
Válasz3 éve

JuliaNagy1

Az új szónál a következő jelentéseket sorolta fel: póló, ing, trikó. Akkor most mi az igazi ??

0
Válasz3 éve

AnitaFlp2

ing!

0
Válasz3 éve

botijazminka

Az ingeink

0
Válasz2 éve

Kalmanduo

"mi ingeink" miért nem jó?

0
Válasz2 éve

Tibor1970

Mi ingeink miért nem jó?

0
Válasz2 éve

K.Zsofika

Ez nagyon hülyén hangzik.

0
Válasz2 éve