A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The queen"

Fordítás:A királynő

0
3 éve

8 hozzászólás


Bauer01

Hallgassátok meg az angol kiejtését a gépről: Szerintem ezt mondja: The coin = az érme!

6
Válasz3 éve

Cadtamas

Szerintem is coint mond

2
Válasz3 éve

RkaBalla

hát akkor nem tudjuk a kiejtéseket..

0
Válasz2 éve

Bauer01

Tljesen igaz ÉRMÉT MOND!!! vagyis coin- t és nem queen-t SZARVAS HIBA!!!!

3
Válasz3 éve

NorbertSar

Itt frissithetnek a hang adatbazist, meg meg egy-ket helyen

1
Válasz3 éve

MartonGeza

Bocs, jól tudom-e, hogy "King" és a "Queen" szókat nagy kezdőbetűkkel kell írni?

1
Válasz3 éve

hb433
hb433

En "column"-nak ertettem, gondoltam hogy nem jo, mert a lecko elotti szavak kozt nem szerepelt, ellenben egyik ott levo szora sem hasonlitott, amit hallottam. Nem tudom, hogy masok jelentettek-e mar, de en igen (2014.12.18.).

0
Válasz3 éve

VeronikaSz10

En meg kb. Colinnak ertettem, de vegul call in-t irtam be, mert a Colin nagyon nem illett oda :-D mondjuk a call-in-nek is keves ertelme volt :-P gondoltam, hogy gaz lesz, de a queen sose jutott vona eszembe errol a kiejtesrol...

0
Válasz3 éve