"Bărbații muncesc."

Traducere:The men work.

September 24, 2014

4 comentarii
Această discuție este blocată.


cezydoro

Este doar a 3 a varianta... the men works. Men works inseamna barbati muncesc


AlyRosa22

Este greșit sa spui "the men works". "the men" = bărbații "works" = muncește

Când ai substantiv la plural, nu poți să pui si "s" - ul la verb. Acel "s" la finalul verbului se pune doar la persoana a 3-a singular. Ex: she works, he works, it works.


MihaitaSva

Men=barbati si the men=barbatii (ii)


Gabi978690

Nu e corecta nici una

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.