"My scissors are in my coat."

Traducere:Foarfecele mele sunt în haina mea.

September 24, 2014

5 comentarii
Această discuție este blocată.


cristicoman30

deoarece 'are 'este la plural


GeoMan2

Eu stiam ca se zice foarfeca. Acum intrebare, la plural e: foarfecele sau foarfecile?


Invatacelul010

Oare e greu sa gasim pluralul ?

Daca nu cautam, nu gasim... Stiti si voi ca nu este rusinos sa cazi in noroi, e rusinos sa nu vrei sa te ridici.

Asa si aici... nu este atat de rusinos ca nu stii, e rusinos sa nu vrei sa stii.

Adica, sa nu vrei sa cauti pentru a afla ce nu stii.

Ia sa vedem...http://dexonline.ro/definitie/foarfec%C4%83/paradigma


nicolaenea2

Raspunsul meu e bun


IonGrozav

Nu traduceți constant cuvântul coat, când palton, când haina, ar trebui ambele să le considerați corecte, nu?

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.