Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"The sheet is white."

Traducere:Coala este albă.

0
acum 3 ani

10 comentarii


limpede

Cearsaful este alb. De ce nu-i bun?

4
Răspundeacum 3 ani

SorinelHonest

Pentru că ai uitat. Bedsheet = cearșaf

3
Răspundeacum 3 ani

Vlad13Radu

Traducerea e buna, probabil ca ei vor sa sublinieze traducerea cu coala de hartie aici.

1
Răspundeacum 3 ani

MariusVasi2

Baga la cap ! Sheet = foaie (...de hartie - coala/..de panza - cearsaf/..de lemn - scandura/..de metal - tabla/..de sticla -geam/..de pat - asternut"bedsheet",etc.

2
Răspundeacum 2 ani

dragusanunicolas

Are mai multe sensuri este si hartie si cearceaf si foaie

2
Răspundeacum 1 an

mironliviu

Pagina este alba. De ce nu este bine?

1
Răspundecu 10 luni în urmă

oana_roxana

"fila de hartie"

0
Răspundeacum 3 ani

Vlad13Radu

Se numeste coala.

0
Răspundeacum 3 ani

NedelcuIul

Hartia este alba

0
Răspundeacum 3 ani

Ovidiu.Bostan

Eu am tradus: Coala de hârtie este albă" şi mi-a considerat că e greşit. Asta înseamnă că "sheet" e coală de orice, aşa cum a spus şi MariusVasi2.

0
Răspundeacum 2 ani