Duolingo is de populairste methode van de wereld om talen te leren. En het allerbeste: het is 100% gratis!

"Het komt vaak voor."

Vertaling:It is frequent.

0
3 jaar gelden

7 opmerkingen


RosaWever

Het kan ook zijn: it happens frequently.

2
Reageer3 jaar gelden

toosdj

it often happens

1
Reageer3 jaar gelden

jogienkruisweg

It often happens lijkt mij ook goed... Andere betekenis maar dat kan je niet opmaken uit die ene zin ...

2
Reageer3 jaar gelden

JoshuaBarendse

Ik denk dat it is frequent ok kan. Maar toch lijkt it often happens beter

1
Reageer3 jaar gelden

AliZaafrani

it's frequent

0
Reageer2 jaar gelden

Anneleidde

it is often...

-1
Reageer3 jaar gelden

NCThom
NCThom

Nee. "Often" is een bijwoord. Het moet bij een werkwoord zijn.

Werkwoord: It happens often. She swims often (= She often swims). We often go to the museum (= We go to the museum often).

Maar ... Met het werkwoord "to be" (zijn), Je kunt "often" gebruiken om te beschrijven "to be X."

It is often raining. I am often late. They are often on the other side. You are often a helpful friend.

Maar iets kan niet zijn "often."

"Frequent" is een bijvoeglijk naamwoord. Het moet aan een zelfstandig naamwoord zijn gekoppeld.

It is frequent. My headaches are frequent. It is a frequent occurrence.

Maar "frequently" (met -ly) is een bijword.

It happens often = It happens frequently

0
Reageer7 maanden geleden