"She runs."

Переклад:Вона бігає.

September 25, 2014

12 коментарів


Yulia6996

чому бігає а не біжить?


Rizdvo

"Біжить" - дія виконується зараз - "She is running".
А "бігає" - дія виконується постійно чи періодично, наприклад, "Вона бігає кожного ранку", "Вона бігає двічі на тиждень". :))


CBbe4

Чому runs a не run


Rizdvo

-s додається до дієслова при he, she, it.

He / She / It runs
Але:
I / You / We / They run


DKi17

Та на здоров'я


Mr_TIGER1

Тому що s додається тільки до дієслів які виконують she, he або it.


-GanonDork-

I, YOU, WE, THEY- run, HE, SHE, IT- runs


SovaBa

я переклала це - вона тікає, це також вірний варіант!


Rizdvo

Тікати - run away.


Mr_TIGER1

Ні звичайно

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.