"Thewritingisexcellent."

Çeviri:Yazı harika.

4 yıl önce

9 Yorum


R.Corleone

yazmak diye çevirdiğimizde yanlış mı oluyor?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

sadece "Writing" olsa da olurdu. Ama "the writing" dedigi icin olmaz

4 yıl önce

bacio_
bacio_

Ama "Writing is excellent" i kabul ediyor.?

1 yıl önce

Viforvendetta

to write is excellent. olabilir

4 yıl önce

serdaro81

"Yazmak harika" O da olur bence

2 yıl önce

Murat478789

Şimdiki zaman değil ama bu. Mükemmel yazıyor neden olmaz?

2 yıl önce

vvsey
vvsey

Burada "the writing", bir isim olarak kullanılır. Çok güzel bir kitap yada film düşünebiliriz. Onun yazısı mükemmeldir. Yazar çok iyi bir iş yapmış.

2 yıl önce

SeverusSna8

Bi hinlik var dedim amma yine de dustum tufaya omg!

2 yıl önce

CoolTurk

The belirli birşeyden bahsedilirken onu belirtmek için kullanılır.Bu tür cümlelerde the varsa fiil değil bir nesneden bahsedilğini anlayabilirsiz

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.