1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Este un palton?"

"Este un palton?"

Traducere:Is it a coat?

September 25, 2014

14 comentarii


PDady

Omg, ce aiurea e vocea acestei ființe


VerCiot

Care e diferența dintre ,, Is it și its


BAITZANNA-

Cum pun semnele?


ZahariaMel

Nici macar nu am avut cuvantul pantalon adica pant


BOTEZATUAN13

Daca te uiti mai bine scria palton ,nu pantalon


SoAlenax

It is a coat.. de ce nu.ii bun?


fantomitzah

Pentru că este afirmație (subiect ”it” + verb ”is” + restul),
iar aici aveai întrebare (verb ”is” + subiect ”it” + restul).


NIC213900

pentru ca la intrebare se pune intai verbul!


BAITZANNA-

Dute tu că ști drumu

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.