"Bărbatul bea apa."

Traducere:The man drinks the water.

acum 4 ani

9 comentarii


tralala111

Dece se pune drinks?

acum 4 ani

codrinn_

Pentru că verbul la timpul prezent, persoana a III-a primeşte "s".

  • I/You/We/They= drink
  • He/She/It= drinks
acum 4 ani

redoktob3r

De ce, mai exact, este "The water"? Nu se refera la o apa oarecare, ci la una specifica (deoarece nu este specificata o apa)?

acum 3 ani

redoktob3r

Retrag ce am spus mai devreme. Este "the water" deoarece la sfarsit este "apa" nu "apă"(pentru cine nu a inteles)

acum 3 ani

apoloniu_s

Cred redoktob3r are dreptate. "the" se adauga pentru ca este specificata o anumita apa.


Bărbatul bea apa. = The man drinks the water. Bărbatul bea apă. = The man drinks water.

acum 3 ani

Nyongtory6

No da io imi bag pula in the-ul vostru la water

cu 5 luni în urmă

Mihaela554340

Thanks

cu 1 lună în urmă

adrianadum273648

Nam stiut

cu 1 lună în urmă

RoByST1

Water

acum 3 săptămâni
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.