"Bărbatul bea apa."

Traducere:The man drinks the water.

September 25, 2014

61 de comentarii
Această discuție este blocată.


tralala111

Dece se pune drinks?


codrinn_

Pentru că verbul la timpul prezent, persoana a III-a primeşte "s".

  • I/You/We/They= drink
  • He/She/It= drinks

redoktob3r

De ce, mai exact, este "The water"? Nu se refera la o apa oarecare, ci la una specifica (deoarece nu este specificata o apa)?


redoktob3r

Retrag ce am spus mai devreme. Este "the water" deoarece la sfarsit este "apa" nu "apă"(pentru cine nu a inteles)


apoloniu_s

Cred redoktob3r are dreptate. "the" se adauga pentru ca este specificata o anumita apa.


Bărbatul bea apa. = The man drinks the water. Bărbatul bea apă. = The man drinks water.


Hell-of-a-night

No da io imi bag ❤❤❤❤ in the-ul vostru la water


Jucariilem

Drinks se spune doar la mai multe persoane


alittlegir12

De ce the water? Nu poate fi doar water?


ROBERT944101

Care e raspunsul curect la ,, barbatul bea apa,,


ManHOOman

Drinks,este corect dar raspunsul a fost "The man drinks the water" Al meu este "The man drinks water".


ElenaStefa333337

Hmm şi cred ca mi.e foame


AnaBelenSi6

L-am luat corect dar zice ca nu


BogdanAnto8

de ce drinks si nu drink?


Maria562631

Nu era corect și ,,The man drink water"?


IonRadeanu

Am scris bine si mi-ai luat o inimă?


AquilaDiMontagna

Perché Drinks e non drink?


David229577

Thisnquestion has no correct answer in the app.


ZeliscoDen1

De ce etse corect ,,the water" și nu ,,water"


Andreea615

De ce nu este "The man drink water "?


Mihail103241

La singular se zice drink


Teodor25130506

The man drinks water este corect


stxd372446

Nu e corect la substantivul "apă" nu se pune articulatia the


Anastasia999956

The man drinks the water


Ciprian_Colin

Ma inerveazaaaaa


mirondanielbh

E singura apă de pe pământ


Lindy377

The man drinks the water.


CSK114

Apă sau apa


maria35134

De ce nu imi ia raspunsul???


IedidiaSar

Ou eu sunt prima care scriu în comentariu! ☹️


IedidiaSar

Salut la toată lumea


IedidiaSar

Bună ce faceți?


IedidiaSar

Bună ce faceți?


IedidiaSar

What iş in The world?


DeniseDicu2

Vă rog dați o șansă


raaaaamonicaaa

am făcut corect si imi spunea ca este greșit


DorinaArus

Acum am scris bine


Whybal

Nu este drink ?

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.