"She likes animals."

Μετάφραση:Της αρέσουν τα ζώα.

πριν από 4 χρόνια

6 σχόλια


Mia738471

Εύκολα ειναι ολα

πριν από 1 μήνα

Sadinoel2

Εγώ πάντως πήγα στη γκούγκλ μετάφραση, έγραψα "αυτή αρέσει τα ζώα" και μου έβγαλε "she likes animals" !!

πριν από 11 μήνες

jeanprendiville

She likes animals, Της αρέςουν τα ζώα, είναι λάθος? Της αρέσει τα ζώα, με φαίνεται πιο σοστά.

πριν από 4 χρόνια

glavkos
glavkos

The right is Της (σε αυτήν) αρέσουν τα ζώα. (the verb should be in plural form because ζώα is also plural)

Το ζώο του ζώου το ζώο ώ ζώο (vocative)

Τα ζώα των ζώων τα ζώα ώ ζώα

πριν από 4 χρόνια

ApostolisT1

Νομίζω ότι το μπέρδεμα προκύπτει επειδή το like στα Αγγλικά είναι σε ενεργητική φωνή, ενώ στα Ελληνικά σε παθητική. Στο "αυτή λατρεύει τα ζώα", το "λατρεύει" που είναι στην ενεργητική μένει στον ενικό.

πριν από 3 χρόνια

jeanprendiville

Είσαι ένας άγγελος, ξερώ ότι η θέμα είναι για τις Έλλινες ομιλητές, έτςι είναι πολύ γενναιόδορη από έσας να εξηγείς την ελληνική γλώσσα, ευχαριστώ.

πριν από 4 χρόνια
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.