1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The winter is a season."

"The winter is a season."

Çeviri:Kış bir mevsimdir.

September 26, 2014

9 Yorum


24Osman24

kış mevsimdir neden olmuyor ya


-Yusuf-

''a season'' yazıyor. Kış bir mevsimdir olmalı.


zeyneplovato

Evet doğru söylüyorsun


EnesHakan

Lan baslicam a harfine.O soruya kadar hepsini doğru yapmıştım ve önceden bir yazmayınca kabul ediyodu. WTF ama yaaaaaa


Nihal104142

Yine böyle bir soru gelmisti kış bir mevsimdir dedim kabul edilmedi kış mevsimdir yazılmalı dendi aynı soru şimdide kış bir mevsimdir yazılmalı diyor ne yapılmaya calışıldıgıñı anlamış değilim.


FGENakan

A spring is a season ilkbahar bir mevsimdir .the winter is a season kis bir mevsimdir. Neden birinde a kulkanirken digerine the kullandik


serhat984930

İt says }The winter is a season

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.