"She has three children from a previous marriage."

Vertaling:Zij heeft drie kinderen uit een eerder huwelijk.

September 26, 2014

4 opmerkingen

Gesorteerd op topberichten

wverheij

"Uit een vroeger huwelijk" werd fout gerekend en verbeterd in "vorig huwelijk". Volgens het woordenboek van Kramers betekent previous ook vroeger.

September 26, 2014

jimt

'voorgaand' wordt ook afgekeurd, terwijl dit de lading prima zou dekken.

November 2, 2016

BenHeuveling

Uit een vorig huwelijk is goed Nederlands.

June 20, 2019

Meta540585

Hoe kan dit!!! Tik wat je hoort!! Dat doe ik...………..maar moet nu Nederlands zijn ?????

September 13, 2019
Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.