"A medve megeszi az egeret."

Fordítás:The bear eats the mouse.

4 éve

9 hozzászólás


babi.7

"The bear eats THE mouse" mert A medve megeszi Az egeret, mind ketto neveloje a the angolban, magyarra forditva vagy A vagy Az lesz a neveloje

4 éve

opnorbert

,,the bear eats a mouse,, miért nem helyes? Köszönöm

4 éve

Bettifrozen

Mert azt igy kell: ,,The bear eats the mouse''xDD

4 éve

korinna2004

Hàny éves vagy?

4 éve

janka.forg

Ez helyes

4 éve

DaniPali1

Úúúúúúú ez de durva: a medve megeszi az egeret lol

3 éve

tuimre
tuimre

Fura egy ízlése van, annak is aki ezt a mondatot összeállította. ;-)

8 hónapja

Gamerdev

Mióta eszik a medve egeret

4 hónapja

AntalFeren11

Szinte bármit megeszik ha muszáj.

1 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.