"A medve megeszi az egeret."

Fordítás:The bear eats the mouse.

4 éve

8 hozzászólás


babi.7

"The bear eats THE mouse" mert A medve megeszi Az egeret, mind ketto neveloje a the angolban, magyarra forditva vagy A vagy Az lesz a neveloje

4 éve

opnorbert

,,the bear eats a mouse,, miért nem helyes? Köszönöm

4 éve

Bettifrozen

Mert azt igy kell: ,,The bear eats the mouse''xDD

3 éve

korinna2004

Hàny éves vagy?

3 éve

janka.forg

Ez helyes

3 éve

DaniPali1

Úúúúúúú ez de durva: a medve megeszi az egeret lol

3 éve

tuimre
tuimre

Fura egy ízlése van, annak is aki ezt a mondatot összeállította. ;-)

6 hónapja

kismozart

Mióta eszik a medve egeret

2 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.