A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"A medve megeszi az egeret."

Fordítás:The bear eats the mouse.

0
3 éve

8 hozzászólás


babi.7

"The bear eats THE mouse" mert A medve megeszi Az egeret, mind ketto neveloje a the angolban, magyarra forditva vagy A vagy Az lesz a neveloje

4
Válasz3 éve

opnorbert

,,the bear eats a mouse,, miért nem helyes? Köszönöm

0
Válasz3 éve

Bettifrozen

Mert azt igy kell: ,,The bear eats the mouse''xDD

2
Válasz3 éve

korinna2004

Hàny éves vagy?

2
Válasz3 éve

janka.forg

Ez helyes

1
Válasz3 éve

DaniPali1

Úúúúúúú ez de durva: a medve megeszi az egeret lol

0
Válasz3 éve

tuimre
tuimre

Fura egy ízlése van, annak is aki ezt a mondatot összeállította. ;-)

0
Válasz3 hónapja

kismozart

Mióta eszik a medve egeret

0
Válasz3 hete