1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I cook rice."

"I cook rice."

Çeviri:Ben pilav pişiririm.

September 26, 2014

39 Yorum


Hsyn__6016instgr

Merhaba arkadaşlar A32M9X doulingo kulüb kodum. Buyrun Hep beraber hem eğlenip hemde öğrenelim.


minaertul

Nasıl giriliyor o kodu nereye giricez


MycroftSherlock

Pirinci pişirenler gelin sarılalım :)


adadeniz79

ben pilav pişiririm yazdım hem yanlış dedi hem doğru çevap:ben pilav ğpişiririm dedi.


tayfun96

Pilavı ben yaparım nasıl deriz?


behzadturk

"I cook rice" doğru


musaberden2

orda aşçı yazıyo ama normali pişiririm :D


BurakDoan11

"Cook" ın aşçı olarak da pişirmek anlamında da kullanılır. Eğer pişirilecek bir nesne varsa pişirmek anlamında olur. Aşçıya da örnek: I am a cook (Ben bir aşçıyım)


laay747672

Hayir cook hem pisirmek hemde meslekler de asci


Ali629824

Zorla yorum yaptırdı


lachyn_

ilk görüşte Im rice diye algıladım


AkyakaMual

Yine benim cevabım doğru cevap aynı


suCuV3

Ben pilav pişiririm kabul etmedi


laay747672

Ben yaptigimda dogru oldu


faik95956

Ne mana pilav bu hangi pirinç pisince sariliyorsun ..


jerriethirlwalds

ben " pirinç pişirim" yazdım ama kabul etmedi?


merTalhaUy

Ben pilavı pisiririm


Zaxarova1

Ne dediği anlaşılmıyor ki.....


Sena489773

★Geleceğin Yıldızları ★ kulübüme üye olmalısınız


EmreVarl1

Dogru cevap ben pilav yaparım


tinsmith1

Gelcek manasini ne katmis???


Dilara196398

Dogru yazdim yanlis algiladi ben taaaa mq


zgr565459

"Ben pirinç pilavı pişiririm" yanlış kabul edildi. İlginç


ilhan373143

"Pilav pişiririm " yanlış değildir. Gizli özne " ben" dir.Türkçeyi bilen biri yanıt versin.


burhan530675

I make rice olamaz mi


Rana867322

Sonuna nokta koymadım diye yandım aqkücmwüxmaşxmşax


MehmetErka6

C yi büyük yazdım diye yanlış saydı


Zleyharkin

Ya bir harf yanlış kabul etmiyo


10cc5

Problem var, sürekli hata veriyor...


kbra262468

Neden doğru yazmama rağmen yanlış diyor


Melis674664

Cevabın aynısını noktasına virgülüne kadar aynısını yazdığım halde 'yanlış' cevapladığımı söylüyor.


memoli901

Sanki yanliş gibi degilmi?


perihan186296

I cook rice yazdim ama sistem yanlış dedi.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.