Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"I cook rice."

Çeviri:Ben pilav pişiririm.

3 yıl önce

29 Yorum


sinbad60

Merhaba arkadaşlar A32M9X doulingo kulüb kodum. Buyrun Hep beraber hem eğlenip hemde öğrenelim.

1 yıl önce

UQm82

Hmm

7 ay önce

UQm82

Olabilir

7 ay önce

DilaBAL

Söyler 'misin

4 hafta önce

MycroftSherlock

Pirinci pişirenler gelin sarılalım :)

1 yıl önce

sude1176

pirinç yerim yazdım yine ben:D

4 ay önce

adadeniz79

ben pilav pişiririm yazdım hem yanlış dedi hem doğru çevap:ben pilav ğpişiririm dedi.

1 yıl önce

suCuV3

Ben pilav pişiririm kabul etmedi

1 yıl önce

laay747672

Ben yaptigimda dogru oldu

4 ay önce

mer426956

Hani bizeeeee

6 ay önce

EmreVarl1

Dogru cevap ben pilav yaparım

6 ay önce

tayfun96

Pilavı ben yaparım nasıl deriz?

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

I cook the rice

2 yıl önce

YECetin

ben pirinç pişiririmi kabul etmedi ?

2 yıl önce

almilaerbe

belki pirinç yazdığındandır

1 yıl önce

musaberden2

orda aşçı yazıyo ama normali pişiririm :D

1 yıl önce

BurakDoan11

"Cook" ın aşçı olarak da pişirmek anlamında da kullanılır. Eğer pişirilecek bir nesne varsa pişirmek anlamında olur. Aşçıya da örnek: I am a cook (Ben bir aşçıyım)

1 yıl önce

laay747672

Hayir cook hem pisirmek hemde meslekler de asci

4 ay önce

Ali629824

Zorla yorum yaptırdı

1 yıl önce

Aleynacere2

ilk görüşte Im rice diye algıladım

1 yıl önce

AkyakaMual

Yine benim cevabım doğru cevap aynı

1 yıl önce

faik95956

Ne mana pilav bu hangi pirinç pisince sariliyorsun ..

10 ay önce

jerriethirlwalds

ben " pirinç pişirim" yazdım ama kabul etmedi?

8 ay önce

merTalhaUy

Ben pilavı pisiririm

8 ay önce

Zaxarova1

Ne dediği anlaşılmıyor ki.....

7 ay önce

Sena489773

★Geleceğin Yıldızları ★ kulübüme üye olmalısınız

7 ay önce

tinsmith1

Gelcek manasini ne katmis???

6 ay önce

Dilara196398

Dogru yazdim yanlis algiladi ben taaaa mq

3 ay önce

zgr565459

"Ben pirinç pilavı pişiririm" yanlış kabul edildi. İlginç

1 hafta önce