1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Date of birth"

"Date of birth"

Çeviri:Doğum tarihi

September 26, 2014

12 Yorum


fb.arda

death of bird duydum


Kyledzare20

Dogum gununu neden kabul etmedi


Selcen_Ozturk

doğum günü ve doğum tarihi aynı şey değil


foreverblack06

neden of kullanılmış? of -ın -in anlamında olmuyor mu


incikin_

"(Sizin) Doğumunuzun tarihi gibi gibi düşünebiliriz sanırım.

"Sizin doğumunuz/senin doğumun" olduğu için -in eki -un ekine dönüşmüş.


sude_g

what is your date of birth cümlesinde herhangi bir hata var mı


ersinturac

hata olmaması lazım . "senin doğum tarihin ne?"


BETL324493

Kendi dedigi anlaşılsa doğru deme hakkımız olurdu.


Zexilion

"Doğumun tarihi" yazdım fakat cevabım kabul edilmedi. Neden kabul edilmediği hususunda birileri beni aydınlatabilir mi?


RahmanSND

Olması gereken doğum günü idi bence. Doğum tarihi ne be

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.