1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "You are never going to under…

"You are never going to understand it."

Çeviri:Siz onu asla anlamayacaksınız.

September 26, 2014

5 Yorum


erdemcakmak

soruyla alakası yok ama, anlamayacaksın yerine anlayamayacaksın demek isteseydik nasıl kurmalıydık?

September 26, 2014

Selcen_Ozturk

you will never be able to understand

September 26, 2014

erdemcakmak

teşekkür ederim

September 26, 2014

TahaNSALPy

onu asla anlamayacaksin oluyor mu burada hicbir zaman yerine

February 16, 2015

sinan_k

"Hiç anlamayacaksın." should be accepted. Turkish is a pro-drop language and "Onu hiç anlamayacaksın." is not absolutely necessary.

August 21, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.