Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The students stayed in Rome until September."

Çeviri:Öğrenciler eylüle kadar Roma'da kaldılar.

4 yıl önce

10 Yorum


polmehmet

Eylül ayına yazdım hatalı deyip eylüle diye düzeltiyor. Saçma

3 yıl önce

Hakanztrk

Aynen ya eylul ayi yazdim kabul etmedi

2 yıl önce

Deniz.Tanyeli

Öğrenciler eylüle kadar romada kaldı yı kabul etmiyip kaldılar doğru cevap gösterdi.

2 yıl önce

LordSagan

Özne-yüklem uyumuna dikkat etmelisin. Çoğul özneye çoğul yüklem kullanmalısın.

1 yıl önce

ahmet721065

Have li bir kalıp değil mi bana mı öyle geldi?

2 yıl önce

mertowski

stay fiilinin diğer bir anlamı olan "beklemek(bekledi)" fiili de söz konusu cümlede anlam bozukluğu yaratmamasına rağmen neden doğru cevap olarak kabul edilmediğini öğrenebilir miyim?

2 yıl önce

ahmettarkb1

Öğrenciler Eylül'e kadar Roma'da kaldılar. bunu nasıl kabul etmiyor biri bana açıklayabilir mi? "eylüle" şeklinde yazmam gerekiyormuş.

2 yıl önce

ali781842

Talebeler dedim kabul etmedi

1 yıl önce

Yiit722692

Eylül ün e sini büyük yazdım kabul etmedi

1 yıl önce

LordSagan

Çünkü belli bir zamanı karşılamıyor. Belli bir zamanı karşılamayan aylar küçük harfle başlarlar.

1 yıl önce