"anmadraramharmaritheannseacláid."

Translation:The dog is fat because he eats chocolate.

4 years ago

8 Comments


sctroyenne

ramhar agus marbh

4 years ago

Hopswatch
Hopswatch

Tá seaclaid go dona do madraí.

4 years ago

biauwaz
biauwaz

Fuair an madra bás mar d'ith sé é.

4 years ago

Evelyn855094

Chocolate is toxic to dogs (and cats too)

7 months ago

MikeMelosh
MikeMelosh

Tá an madra marbh toisc go n-ith sé seacláid.

6 months ago

Aidan440188
Aidan440188Plus

Tá an Madra MARBH.

9 months ago

KittDunne
KittDunne

Cé a thabharfadh seacláid dona mhadra?

2 months ago

Lizzyblob
Lizzyblob

I put 'the dog is extremely ill because he eats chocolate'...

Get him to a vet.

2 weeks ago
Learn Irish in just 5 minutes a day. For free.