"You eat sandwiches."

Traducere:Tu mănânci sandviciuri.

acum 4 ani

17 comentarii


munteanu316021

dece la plural la cuvintu ,,sandwich'' se pune ,,es'' da nu ,,s'' ca la celalte cuvinte?

acum 2 ani

alexiamircea

se face asa pentru ca daca zici la plural se oune s. Dar es sefoloseste atunci cand se termina in s,h,o,x.

acum 1 an

popaAlexan14

Ai dreptate arinutza

acum 2 ani

AlexDamsa1

De ce se pune la plural "-es" în loc de "-s" ???

acum 2 ani

AlexAlexinho

Sandwich-uri sau sandvisuri?

acum 4 ani

URECHE4

AlexAlexinho la ce te referi

acum 2 ani

mechi2006

la traducere

acum 2 ani

iulia.avdei

la duolingo este corect sandviciuri sau sandvisuri, desi din punctul meu de vedere este mai corect sandwich-uri. eu am facut greseala sa scriu sandwich-uri si mi-a spus ca e gresit

acum 2 ani

estela.english7

Pe romana nu ezte corecta varianta " sandwich" deoarece cuvantul a fost romanizat, mai nou fiind bune variantele : sandvis, sandvici si inca 2 parca.

acum 2 ani

codrinn_

Gasesti aici raspunsul. Totusi corect e sandvişuri.

acum 4 ani

Dragon290

Aici unde

acum 3 ani

codrinn_

Daca dai click pe cuvantul "aici" vei ajunge pe o alta pagina, deoarece e un link. Dar poti face asta doar de pe web.

acum 3 ani

TrandafirElena4

Nu merge

acum 3 ani

arinutza

Da mereu la exerciti deastea sa repetam si gresesc nu ma lasa sa incerc pana cand reusesc

acum 3 ani

URECHE4

Asta asai arinutza

acum 2 ani

StanEduard

Am dat dar imi da pagina ta

acum 3 ani
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.