A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"How many samples?"

Fordítás:Hány minta?

3 éve

7 hozzászólás


jujuka9

A how many kérdőszó után mindig többes számban van a főnév, mert a many megszámlálható névmás.

3 éve

kogu4
kogu4

Hány minta van? Miért nem jó?

3 éve

Csaji

szerintem is sokkal magyarosabb így a kérdés...

3 éve

Barci2

Én sem tudom ,pedig én is ezt írtam.

2 éve

VargaAttil4

Van?? Ez nem magyaros "van" nélkül....

3 éve

Barci2

igen

2 éve

bogdanimre

Miért nem jelentitek?

2 éve