"It is for you."

Traducere:Este pentru tine.

September 27, 2014

7 comentarii


DanSebasti1

It is for you - este pentru voi ? De ce e la plural?

September 27, 2014

AlexandraL785977

You este si forma de singular si plural. I You(tu) He/She We You(voi) They

March 1, 2015

vitalie660298

De ce it is???

November 17, 2015

Ionela85

It este pt obiecte și animale.

August 11, 2018

iacobcatin

Pentru ca It-chestia Is-este\sunt

April 9, 2016

andyandr3i

A înțeles tot. (nu îi răspund eu, pentru că nici eu nu știu să îi răspund)

May 25, 2017

MihaelaCri255784

Eu am scris prescurtat ,,Este pt tn."

July 28, 2017
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.