Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"It is for you."

Traducere:Este pentru tine.

acum 4 ani

7 comentarii


DanSebasti1

It is for you - este pentru voi ? De ce e la plural?

acum 4 ani

AlexandraL785977

You este si forma de singular si plural. I You(tu) He/She We You(voi) They

acum 3 ani

vitalie660298

De ce it is???

acum 2 ani

Ionela856418

It este pt obiecte și animale.

cu 2 luni în urmă

iacobcatin

Pentru ca It-chestia Is-este\sunt

acum 2 ani

andyandr3i

A înțeles tot. (nu îi răspund eu, pentru că nici eu nu știu să îi răspund)

acum 1 an

MihaelaCri255784

Eu am scris prescurtat ,,Este pt tn."

acum 1 an