"تسبح المرأة وسط السلاحف."

الترجمة:The woman swims among the turtles.

September 27, 2014

26 تعليقًا


Ho0h2

جماعه كيف تفرق عند كتابتها I وعند كتالتها I am

December 12, 2017

mohammad406995

هو ما يبا

March 14, 2019

mohammad406995

يكتبها كذا

March 14, 2019

abrarsa

among??

September 5, 2015

S6oi4

من بين

October 14, 2018

mohammad406995

امي

March 14, 2019

S6oi4

يعني من بين

October 14, 2018

MariamNass9

لماذا اضافة the قبل Turtles

February 17, 2016

bsmoleenglish

لانها السلاحف ال يعنيthe تصبح الجملة the Turtles

June 9, 2016

IbraheemHu2

لكن السلاحف جمع !!

June 4, 2018

abdou.ezz

لان لو قلتها من غير the هيكون المعني المرأة تسبح وسط " سلاحف "

July 30, 2018

AhmedAdel934425

ليه ما استخدمه swiming واستخدمنه swims

December 29, 2016

L1ic2

ايوا صح ليش ما استخدمنا swimming بدلاً عن swims

October 22, 2017

fEDD754683

249903093585 تعال ااواتس نتعلم سوا

December 12, 2017

emyarora

لان women يعني she وتستخدم معها s كما ان الجملة نفسها تدل على زمن present

July 6, 2018

.PtwH

غلط ف غلط.

October 31, 2017

Ayamajed1

معنى كلمة among

November 12, 2017

DoneeLove

صراحه البرنامج مافيه ولا عيب

April 1, 2018

Caramella111

Among? مصطلح جديد اللي اعرفه انو between

November 11, 2018

Awad876728

صح انا مش عارف يعنى اية among

March 29, 2019

Noura..2

وسط .

November 24, 2015

R0QZ1

استخدمت swims بدلا من swimingلانها فعل حاضراو بزمن المضارع

January 26, 2018

R0QZ1

فهنا اضيفت s المضارعة بدلامن ing لانها حدث يحدث الان

January 26, 2018

Saryun4

Can someone please explain why among is correct while amid is not?

December 4, 2018

SuzyAlbeir

The woman swims among the turtles

March 27, 2019

Awad876728

ما ينفعش the women swims between the turtles وما الفرق بين beteen و among

March 29, 2019
تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.