A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The mass was nice."

Fordítás:A mise szép volt.

3 éve

9 hozzászólás


joebekor
joebekor

Ez a mondat elég furcsa a tudomány témakörben.

3 éve

Gege411
Gege411

irónia

3 éve

GalvanTivadar
GalvanTivadar

Hittudomány, az is tudomány.

3 éve

Andras_Murai

Most akkor a "mass" misét is jelent? Mert korábban tömegnek fordította.

3 éve

RobertGodo76

Ezen én is fennakadtam.

3 éve

SaturdayplaceTom
SaturdayplaceTom

Mindig tanít valamit Duo, habár én is eléggé meglepődtem. De megjegyeztük? Gondolom igen. ;)

2 éve

matlaksanyi

Igen, misét is :)

2 éve

senorana

Nem kicsit! :-)

3 éve

ntstrike

+1

3 éve