"The mass was nice."

Fordítás:A mise szép volt.

September 27, 2014

9 hozzászólás


joebekor

Ez a mondat elég furcsa a tudomány témakörben.

September 27, 2014

Gege411

irónia

March 26, 2015

GalvanTivadar

Hittudomány, az is tudomány.

May 16, 2015

Andras_Murai

Most akkor a "mass" misét is jelent? Mert korábban tömegnek fordította.

May 27, 2015

RobertGodo76

Ezen én is fennakadtam.

August 2, 2015

SaturdayplaceTom

Mindig tanít valamit Duo, habár én is eléggé meglepődtem. De megjegyeztük? Gondolom igen. ;)

November 16, 2015

matlaksanyi

Igen, misét is :)

June 3, 2016

senorana

Nem kicsit! :-)

September 27, 2014

ntstrike

+1

February 4, 2015
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.