"Yes, good night!"

Fordítás:Igen, jó éjszakát!

September 28, 2014

34 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


radicspatrik

Igen, jó éjszakát) miért nem jó?


Dorkusz1

Lehet hohy csak férre értete a készülék


Tamacs16

Ezt én se étrem


zsoltlendv2

Nem Ertem.miert.nem.fogadja.el


KovacsVeres

Hát én nem fogtam fel


Hanga20

Igen jo ejszakat?


Luca80678

Hát ez könnyű volt. Még csak pár éve tanultuk angolból :"DD


tamas.akos

Sosem fogadja el! ☹️


AkWyW

Nekem jó lett B-)


SlobodaMni

Ugyanazt mondom es nem fogadja el, màr kb. Tizedjére :/ eddig egyik kifejezéssel sem csinàlta ezt!


SzabKitti358619

Engem úgy engedett tovabb h lassan mondtam


BernadettB659930

Igen , így kell amúgy szép vagy.


mesi.farkas

Tipp. Jó lenne ha kiírná miért nem fogadja el. Mert jelenleg fogalmam sincs és jól mondom.


ZoltanSabjan

Az "Igen, jó éjt" éppúgy helyes, mint az "Igen, jó éjszakát!" Még akkor is, ha nem tettem felkiáltójelet a mondat végére, különben elég inkozisztens ökörség lenne egyik válasznál elfogadni ha abszolút ékezetek és vesszők nélkül írok, a másiknál pedig nem.


Phineas11

Ez a mondat mit jelent


viki551014

Én nekem sose ismeri fel és nem tudok tovább haladni:/


Zozi829135

Csak a yes-et engedi


FarkasKitt10

Nem fogadta el amit mondtam


JzsefOrbn3

Véletlen azt írtam night helyett hogy nizht és elfogadta


GerryHUN

Nadon jóapplikaxio


BernadettB659930

Én ma jottem ra h angolul kell mondani


Adrienn9421

Miért nem fogadja el mikor jól forditom le?


GergAngyal1

lehet hogy baj van a programnak


Deidora

Igen, jó éjt! Ez miért nem jó??


GergAngyal1

Ez azért nem jó mert jó étszakát.


BurgerBeni

Nem tudom... en is ezt irtam


Cslaci

Be sem irtam a valaszt,mar hibanak jelzi szuper!


Cslaci

Be sem irtam a valaszt,mar hibának jelzi szuper!

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.