"Her Sundays are personal."

Fordítás:A vasárnapjai privátok.

4 éve

6 hozzászólás


juhaszildi

Mit jelent ez? Hogy nem dolgozik vasárnap? Vagy hogy ne zavarjuk őt vasárnap a családja körében? Egyikben sem vagyok biztos.

4 éve

RbertKisge

Vasárnap nem dolgozik, magyarán privát életet él

1 hónapja

munkamama

Personal vagy private? Melyik mit jelent?

3 éve

Zsofi448

Ezt a mondatot én se értettem!!!

1 éve

Zsu873862

Teljesen értelmetlen mondat!

1 éve

paszta
paszta

Personal-t ki kell javítani private-ra!

1 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.