"They change from day to day."

Traducere:Ei se schimbă de la zi la zi.

acum 4 ani

10 comentarii


Aexandra1978

Ce porcarii de traduceri aveti la unele!!! :)))

acum 4 ani

gustawsohn
gustawsohn

Chiar daca nu esti de acord cu ceva poti sa-ti exprimi opinia peronala, contrara, dar intr-un limbaj decent.

acum 3 ani

cornelzavada

Coreeeeeect!!!

acum 4 ani

gabyta1977

They nu inseamna ei?

acum 4 ani

MadalinaOa2

DA..they=ei...dc intrebi?

acum 3 ani

LuizaCotea

'They' inseamna si 'ei' dar si 'ele'. Depinde si de context.

acum 3 ani

rolfisalom

Dupa ce ne orientam cand traducem "Ei se schimbă de la zi la zi." in loc de "Ei schimbă de la zi la zi." ?

acum 2 ani

gustawsohn
gustawsohn

"Change" este un verb reflexiv, dar si tranzitiv. Deci, cand traduci te orientezi dupa context. Cand traduci "ei schimba de la zi la zi" folosesti sensul tranzitiv al verbului, care cere un complement direct: deci, ar trebui sa adaugi CE schimba (schimba parola, procedurile, etc).

acum 2 ani

rolfisalom

10x

acum 2 ani

iahimgoras

Daca traducem ""ei se scimba de la zi "nu trebuia folosit verbul "to do" ?

cu 4 luni în urmă
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.