1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "What is the purpose of your …

"What is the purpose of your job?"

Çeviri:Sizin işinizin amacı nedir?

September 28, 2014

17 Yorum


alican.dem

Job icin meslek kullandim kabul etmedi gerci rapor ettim ama burdan da sorim jobun karsiligi is veya meslek dimi ?

September 28, 2014

DrJava

Çoğu yerde birbirinin yerine kullanılmalarına rağmen doğru olan iş için work, meslek için job kullanmak.

December 16, 2014

Samet14901

Galiba 2 yıldır düzeltilmemiş bende aynısını yazacaktım :D

December 18, 2016

senersemra

senin mesleğinin amacı nedir yazdım olmadı :)))

December 17, 2014

ethemoguz

purpose = amaç, gaye

August 28, 2015

Muratgmk

Senin işin amaci nedir

February 4, 2015

Muratgmk

Yanlis mi iş yada işinin

February 4, 2015

JeanJackR.

mesleğinin amacı nedir

June 12, 2015

CevherKutl

amaç yerine maksat dedim kabul edilmedi.testte 3 hata yaptım hepsi de aynı şekilde

August 21, 2015

emre477800

meslek iş demek

October 6, 2015

metin632529

bu cümle "işinizin maksadı nedir" şeklinde de cevirilebilir

January 28, 2016

beariq

Senin mesleğinin amacı ne ? dedim kabul etmedi bence kabul etmesi gerekiyor yada etmeyecekse nedenini söyleyebilir misiniz ?

August 21, 2016

snurn77

mesleğinin amacı ne

November 16, 2016

EmrahSaylk

Aim purpose goal aralarındaki farkı bilen varmı hepsi amac geciyor

March 11, 2017

Meryemozd.

Türkiye de meslek ve iş hemen hemen aynı anlamlarda kullanılıyor :/ job; iş profession; meslek

August 20, 2017

AliBuyukus

senin mesleğinin amacı nedir = What is the purpose of your job due to you is the meaning of Sen & Siz

April 11, 2019

yyildirim02

Ayni cumle" what is your purpose of job "seklinde de soylenir mi? Hani cem yilmazin espirisi vR "what is your purpose of visit"

August 28, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.