Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"What is the purpose of your job?"

Çeviri:Sizin işinizin amacı nedir?

3 yıl önce

15 Yorum


alican.dem

Job icin meslek kullandim kabul etmedi gerci rapor ettim ama burdan da sorim jobun karsiligi is veya meslek dimi ?

3 yıl önce

DrJava
DrJava

Çoğu yerde birbirinin yerine kullanılmalarına rağmen doğru olan iş için work, meslek için job kullanmak.

3 yıl önce

Samet14901

Galiba 2 yıldır düzeltilmemiş bende aynısını yazacaktım :D

1 yıl önce

senersemra

senin mesleğinin amacı nedir yazdım olmadı :)))

3 yıl önce

ethemoguz

purpose = amaç, gaye

3 yıl önce

Muratgmk

Senin işin amaci nedir

3 yıl önce

Muratgmk

Yanlis mi iş yada işinin

3 yıl önce

JeanJackR.

mesleğinin amacı nedir

3 yıl önce

CevherKutl

amaç yerine maksat dedim kabul edilmedi.testte 3 hata yaptım hepsi de aynı şekilde

3 yıl önce

emre477800

meslek iş demek

2 yıl önce

metin632529

bu cümle "işinizin maksadı nedir" şeklinde de cevirilebilir

2 yıl önce

beariq
beariq

Senin mesleğinin amacı ne ? dedim kabul etmedi bence kabul etmesi gerekiyor yada etmeyecekse nedenini söyleyebilir misiniz ?

2 yıl önce

snurn77

mesleğinin amacı ne

1 yıl önce

EmrahSaylk

Aim purpose goal aralarındaki farkı bilen varmı hepsi amac geciyor

1 yıl önce

Meryemozd.

Türkiye de meslek ve iş hemen hemen aynı anlamlarda kullanılıyor :/ job; iş profession; meslek

1 yıl önce