1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "We have two choices."

"We have two choices."

Çeviri:Bizim iki seçeneğimiz var.

September 28, 2014

19 Yorum


Hsyn3

Biz iki secenege sahibiz. Yazdim kabul etmedi. O da dogru degil mi?

September 28, 2014

savasxxx

Bence dogru raporlasaydiniz cevaplara eklenirdi

December 11, 2014

highvoltagee

bizim iki seçimimiz var.

January 25, 2016

Duo_Mhmtmn

choice= seçim option=seçenek

November 22, 2016

MehmetCemreKisa

Seçimimiz yazdım kabul etmedi :/

August 11, 2016

Hisar34

"İki tercihim var" neden olmuyor?

October 29, 2014

zizey

Raporlayın.

February 4, 2015

irfankn

Seçimimiz varın tercümesi nedir

February 18, 2015

SHT1888

Iki tercihimiz var neden yanlış

August 22, 2015

sonterekeme

Choices seçim değilmi yoksa ben mi hatalıyım

December 18, 2016

EsinAselKaraca

bizim iki seçimimiz var neden olmuyor acaba? bilgisi olan var mı?

February 1, 2017

White_Horse_26

Bizim iki seçimimiz var. Yanlış olur mu?

August 8, 2017

BLACKHAWK-DOWN

US english : choise anlami secenek tercih secim anlamindadir . her nedense kelime dagarcigi sinirli ve yetersiz

July 17, 2015

MustafaFen

Iki secenegimiz var olmadi?

September 3, 2015

mehmet4431

Bizim iki tane seçeneğimiz var. Şeklinde yazdım yanlış dedi.

March 23, 2016

Sinanatak

We have two options

April 7, 2016

mertcan136

yanlışlıkla enter a basttıııııım

August 11, 2016

qwertyali

seçenek option değil mi

August 26, 2016

DilsadeGngr

seçeneğimiz yazdığım halde kelimenin altına seçimler yazdığı için değiştirdim

October 18, 2016
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.