1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "We have two choices."

"We have two choices."

Çeviri:Bizim iki seçeneğimiz var.

September 28, 2014

19 Yorum


Hsyn3

Biz iki secenege sahibiz. Yazdim kabul etmedi. O da dogru degil mi?


savasxxx

Bence dogru raporlasaydiniz cevaplara eklenirdi


highvoltagee

bizim iki seçimimiz var.


Duo_Mhmtmn

choice= seçim option=seçenek


MehmetCemreKisa

Seçimimiz yazdım kabul etmedi :/


Hisar34

"İki tercihim var" neden olmuyor?


irfankn

Seçimimiz varın tercümesi nedir


SHT1888

Iki tercihimiz var neden yanlış


sonterekeme

Choices seçim değilmi yoksa ben mi hatalıyım


EsinAselKaraca

bizim iki seçimimiz var neden olmuyor acaba? bilgisi olan var mı?


White_Horse_26

Bizim iki seçimimiz var. Yanlış olur mu?


BLACKHAWK-DOWN

US english : choise anlami secenek tercih secim anlamindadir . her nedense kelime dagarcigi sinirli ve yetersiz


MustafaFen

Iki secenegimiz var olmadi?


mehmet4431

Bizim iki tane seçeneğimiz var. Şeklinde yazdım yanlış dedi.


Sinanatak

We have two options


mertcan136

yanlışlıkla enter a basttıııııım


qwertyali

seçenek option değil mi


DilsadeGngr

seçeneğimiz yazdığım halde kelimenin altına seçimler yazdığı için değiştirdim

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.