1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Ця дитина їсть макарони."

"Ця дитина їсть макарони."

Переклад:The child eats pasta.

September 28, 2014

10 коментарів


qdno6

Чому до дитина eatS, ніби однина


deniko
Mod

-s до дієслова додається лише в однині, і лише у третій особі однини.

I eat - я їм

you eat = ти їси (або ви їсте)

he/she/it/Tom/the child/a lady eats = він/вона/воно/Том/дитина/пані їсть

we eat = ми їмо

they eat = вони їдять

Ви, мабуть, плутаєте це з закінченням -s для іменників, що означає множину: one book - two books (одна книжка - дві книжки)


54TTs5sB

Я вже кілька разів пишу правильні варіанти, а програма не приймає. Що робити?


WildShark2

А чому не може бути This baby eats pasta.


ViraVira12

"Baby" це немовля, чи ні


Milkho

The kid eats pasta - що неправильно?


SergioRuido

Все правильно. Був відсутній варіант з "kid".


Milkho

вже відрепортив


wmwLECFm

Чому The child eats pasta непідходить???


T85G5

Так легко було

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.