1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "There is a lamp on the desk."

"There is a lamp on the desk."

Çeviri:Çalışma masasının üzerinde bir lamba var.

September 28, 2014

19 Yorum


erenleylek

çalışma masası üzerinde bir lamba var ile sizin çevirdiğiniz cümlede ne fark var boşu boşuna yanlış çıkıyor şöyle basit hataları çözebilirsiniz daha yararlı olur teşekkür ederim.


resul630826

Masanın üzerinde bir lamba var diye tercume ettim kabul edilmedi neden


bayan_ingilizce

Masa değil çalışma masası ingilizcede buna dikkat edilmesi lazım.


Didar529311

İLLA ÇALIŞMA MASASI DEMEK ŞART MI YA? MASA DEDİM ANLAYIN İŞTE.. sinirlendim


Furkan.96

Masa dersen Table olur. Çalışma masasının anlamı farklı o yüzden Desk.


mastareki

lamba çalışma masasının üzerinde dedim kabul etmedi


lutfi120239

Desk masa demek. bunun çalismasi nerde?


Furkan.96

Table masa demek :)


Hseyin659637

Desk çalışma masası demek. Biz Türkçede okuldakiler için "sıra" da diyoruz. Düz masa dersen "table" olur.


qwertyali

orada, çalışma masasının üzerinde bir lamba var desek olur mu buna.


Umut936164

DESK in sıra anlamı da var Sıranın üzerinde bir lamba var Yazdım kabul edildi ☺


alibulut0

A lamp on the desk


egeninefesi03

Lamb yazmışım kabul etmedi


CNEYTAHMET

" Lamb " kuzu demek..


zaman12

mee! i am a lamb and i'm on the desk


akaBaldman

Mee nin İngilizcesi baa.


MuallimHaz

Türkiye klübüme girmek isteyene 2TQFBU


EDANUR12xXxX

Bir yazmadim ama kabul etti


Deniz922678

Üstünde dedim yanlışdedi yaas

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.