1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "We eat a sandwich."

"We eat a sandwich."

Çeviri:Biz bir sandviç yeriz.

September 28, 2014

38 Yorum


https://www.duolingo.com/profile/prensesR

sandaviç yazsam nolur yazmasam nolur yaaaaaa !!!!!

January 14, 2015

https://www.duolingo.com/profile/Polatk2007

çünkü Türkçede de adı sandviiiiiç !!!!!

October 13, 2016

https://www.duolingo.com/profile/Defne811099

Aynen

December 8, 2018

https://www.duolingo.com/profile/Glnur395542

Ayn

April 11, 2019

https://www.duolingo.com/profile/merveaslan21

yanlış yaparsın

May 17, 2017

https://www.duolingo.com/profile/Defne811099

Çok şey olur bence

December 8, 2018

https://www.duolingo.com/profile/NurayMmmdz

Yazmalısın

December 9, 2018

https://www.duolingo.com/profile/Hamza550697

Aynen ya bende hep bundan kalıyorum :)

February 13, 2019

https://www.duolingo.com/profile/Handezkul

Hem türkçe öğreniyoruz hem ilgilizce Allahım gülsemmi ağlasammı

November 7, 2017

https://www.duolingo.com/profile/Defne811099

Ağla bence

December 8, 2018

https://www.duolingo.com/profile/Defne811099

Bende aglardim cunku

December 8, 2018

https://www.duolingo.com/profile/lionkate9867

:O

October 12, 2019

https://www.duolingo.com/profile/yeim907722

Little little middle

October 9, 2018

https://www.duolingo.com/profile/melissadoga

yedik desem nolur ki ama hata yaptım diyo

February 11, 2016

https://www.duolingo.com/profile/incikin_

"We eat a sandwich. " GENİŞ ZAMAN
(= Biz bir sandviç yeriz.)

"We ate a sandwich. " GEÇMİŞ ZAMAN
(= Biz bir sandviç yedik.)

November 7, 2017

https://www.duolingo.com/profile/Yiitzcan2

bu cümleyi restorantta sipariş verirken kullanabilirmiyiz?

August 19, 2017

https://www.duolingo.com/profile/incikin_

Restoranda şöyle dersek daha iyi olabilir:

"A sandwich, please."
(= Bir sandviç lütfen.)

"Can I have a sandwich?"
(= Bir sandviç alabilir miyim?)

"I'd like a sandwich."
(= Bir sandviç istiyorum.)

"I'll have a sandwich."
(= Ben bir sandviç alacağım.)
I'll = I will

November 7, 2017

https://www.duolingo.com/profile/gkalpfer

Ekmek arası

September 4, 2017

https://www.duolingo.com/profile/AyseUnalGu

saçmalık sandwiç yazdım türkçeye yanlış dedi

December 25, 2015

https://www.duolingo.com/profile/Polatk2007

çünkü adı sandviç

October 13, 2016

https://www.duolingo.com/profile/SamedSonme

sandviç olcak

January 10, 2018

https://www.duolingo.com/profile/feyza2734

sandviç yazıyorum olmuyo

February 4, 2016

https://www.duolingo.com/profile/Polatk2007

İngilizceye çevirirsen sandwich,ama Türkçeyse olması lazım

October 13, 2016

https://www.duolingo.com/profile/prensesR

valla bi bir yazmadım diye yanlış dedi ne biçim bir yanlıştır buu

December 30, 2015

https://www.duolingo.com/profile/incikin_

Türkçede dilbilgisi bakımından şu iki cümle de doğru olur:

● Biz BİR sandviç yeriz.
● Biz sandviç yeriz.

İngilizcede ise somut-sayılabilen-tekil bir ismin öncesinde belirteç (a/an/the/this/my vs.) kullanma zorunluluğumuz var. Burada herhangi bir sandviçi kastettiğinden "a" kullanılmış.

● We eat sandwich. YANLIŞ
● We eat A sandwich. DOĞRU

November 7, 2017

https://www.duolingo.com/profile/SenaKaya5

Sandaviç diye yazılmıomuş lanet olsun.İlk önce türkçeyi öğrenmelyim galiba

April 17, 2016

https://www.duolingo.com/profile/Englishpro38

sirf sandviçi dogru yazmak icin internete baktim baktim :))

February 9, 2017

https://www.duolingo.com/profile/Yumlu2006

sandviç olabilir ama Türkçede dönüp dolaşıp sadiviç olmuş e bize de hocalar sadiviçi şöyle ezberlettiler san-di-viç şimdi bize böyle öğrettiler diye koman cümleyi tekrar yazmak gerekiyo

August 30, 2017

https://www.duolingo.com/profile/fatih70559

Neden eats değil diğerlerinde you driks dio

November 28, 2017

https://www.duolingo.com/profile/MERVE986289

aynı şöylesen suç söylemesen suç kabul etmiyo doğru söyledim

January 15, 2018

https://www.duolingo.com/profile/lion678589

A yon An yazilmali diyilmi. A

February 6, 2019

https://www.duolingo.com/profile/saliha125174

Ecey

March 20, 2019

https://www.duolingo.com/profile/evval910141

Klavye "yeriz " kelimesini "terzi" diye çevirdi ne hikmetse xhffutdu

June 8, 2019

https://www.duolingo.com/profile/funda33cel

Duolingo yetkilileri, cvb verdikten sonra, kontrol ediliyor diyor ve kitleniyor, aynı zamanda seste problem var ses gelmiyor, ilgilenirseniz sevinirim, çünkü sürekli çıkıp yeniden girmek zorunda kalıyorum, iyi çalışmalar

July 24, 2019

https://www.duolingo.com/profile/Kielsi_

"Biz 'birer'sandviç yeriz." olarak da çevirilebilir mi? Tekil isim olduğu için mi belirteç kullanıyoruz yoksa kaç adet olduğunu belirtmek için mi?

August 17, 2019

https://www.duolingo.com/profile/Sezer900828

Türkçeye ''sandöviç'' olarak geçmiş olması lazım. Değiştirilmiş mi bilmiyorum ama en son resmi kullanımı buydu

October 2, 2019

https://www.duolingo.com/profile/ggghuggfyh

yuppi doğru yaptim

December 3, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.